SM hit och SM dit

Om två dagar har jag varit i Gävle hela dagen och fotograferat dressyr hela dagen, när Ponny-SM går så pass nära gäller det att passa på. Dressyr är väl ingen höjdare om jag ska vara helt ärlig - men nu handlar det om SM-finaler - så jag klagar inte. Speciellt küren för D-ponnyerna ska bli rolig att se. 
 
Om exakt en vecka har jag fotat under den första dagen på SM på Sundbyholm, hoppning men fortfarande ponnyer. Tävlingen som är en av årets höjdpunkter vad det gäller tävlingshelger. Detta år blir det en extra dag och då jag och mamma bor kvar även mån-sön, för att sedan fortsätta vidare på semester med resten av familjen som kommer ner, så har vi heller inte bråttom hem på söndagen. Tidigare har jag alltid missat D-ponnyernas final på grund av att föräldrarna gärna kommer hem i någorlunda dit.
 
Nu blir det två fullproppade helger - och veckor - nu gäller det att hela tiden lägga i turbon vad det gäller redigering. Det är tur att jag inte jobbar dessa veckor, en del av min planering för denna sommar.
Allmänt | |
Upp