Några sista förberedelser

Imorgon smäller det. Imorgon går flyttlasset till Sundsvall. På torsdag är det upprop.

Vad hände egentligen? Det känns som igår, dagen då jag tog studenten. Champagnefrukost som var bättre än en hotellfrukost och innehöll allt samt springande i tåget som gick igenom stan. Ett par månader har gått och jag förstår inte vart tiden har tagit vägen. Nu är det nästa steg i livet. Visst har jag bott i egen lägenhet i tre år redan, men det är en stor skillnad. När jag bodde i Delsbo kunde jag åka hem när jag ville och mamma kunde svänga in varje dag efter jobbet. Sundsvall ligger inte så långt bort, men dom möjligheterna kommer ändå inte att finnas. 
 
Dagen kommer gå till att fixa det sista, packa lite småsaker och förbereda lite allt möjligt. Något kommer jag säkert glömma, tur att jag inte flyttar dit förrän på onsdag och förhoppningsvis hinner komma på vad jag har glömt. 
 
Allmänt | |
Upp