I am back

Pausen blev längre än väntat... SMx2, semester och 5000 bilder blev lite för mycket. Än är jag inte klar, men jag behöver något att varva med och nu saknar jag verkligen att blocka samt att jag har mängder av idéer. 
 
Det har hänt mycket i mitt liv sedan sist, främst, jag har kommit in på högskolan. Inte allt för oväntat kanske, eftersom jag var första reserv vid första urvalet, men väldigt roligt. Detta innebär att på måndag går flyttlasset till Sundsvall och på torsdag har jag upprop. Förhoppningsvis kommer tre år att spenderas på journalistprogrammet på Mittuniversitetet i Sundsvall. Boendes i en liten, liten lägenhet med en kokvrå och dusch i källaren som delas med resten av huset. Men - det finns många studenter som ännu inte fått boende, så jag klagar verkligen inte. 
 
10 minuters gångväg och tre minuter med cykel - det är lyx om inte annat.
 

Sådär ja, journalistprogrammet på Mittuniversitet till hösten ✅

Ett foto publicerat av Victoria Mickelsson (@mickelssonvictoria) Aug 6, 2015 kl. 2:30 PDT

Allmänt | |
Upp